Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061109313/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn e Joel Axelsson.
Vad är ditt discord namn? joelatm25#9139
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Axelsson. Han är 20 år och har precis flyttat till LA. Han har precis börja sitt liv hans dröm e att bli miljonär och drömjobben som han har i tanke e advokat eller bilförsäljare han e mycket snäll omtänksamt och gillar att vara social och prata med folk för tillfället så jobbar han på postnord för att dela ut paket för att samla in och spara till hans första bil han längtar tills han kan bli advokat eller bilsäljare och hjälpa folk i nöden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem e för att jag e mycket social och omtänksam till andra spelare och vill alltid hjälpa till. Jag är mycket aktiv på så sätt kommer jag kunna hjälpa spelare som behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört så mycket om er samt sätt så mycket om er så bestämde mig med att joina ert kommunity och lära känna nya snälla personer samt att ert RP e de bästa gta spelet man kan köra
Hur hittade du Unive? det började genom tik tok sedan vänner och tillslut sökte jag på youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa folk och att min karaktär ska få ett bra jobb med en bra lön
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa folk som behöver hjälp i början och att vara en i familjen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej den ända sörven jag kör på e unive för jag personligen tycker att de e den roligaste sörven med mest trevligaste personerna att köra med
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn e Joel Axelsson.
Vad är ditt discord namn? joelatm25#9139
Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Axelsson. Han är 20 år och har precis flyttat till LA. Han har precis börja sitt liv hans dröm e att bli miljonär och drömjobben som han har i tanke e advokat eller bilförsäljare han e mycket snäll omtänksamt och gillar att vara social och prata med folk för tillfället så jobbar han på postnord för att dela ut paket för att samla in och spara till hans första bil han längtar tills han kan bli advokat eller bilsäljare och hjälpa folk i nöden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem e för att jag e mycket social och omtänksam till andra spelare och vill alltid hjälpa till. Jag är mycket aktiv på så sätt kommer jag kunna hjälpa spelare som behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört så mycket om er samt sätt så mycket om er så bestämde mig med att joina ert kommunity och lära känna nya snälla personer samt att ert RP e de bästa gta spelet man kan köra
Hur hittade du Unive? det började genom tik tok sedan vänner och tillslut sökte jag på youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa folk och att min karaktär ska få ett bra jobb med en bra lön
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa folk som behöver hjälp i början och att vara en i familjen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej den ända sörven jag kör på e unive för jag personligen tycker att de e den roligaste sörven med mest trevligaste personerna att köra med