Accepterad Joel=) | Medlem ansökning (nmthelaw)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel=)

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? joel132.l_41950

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas johanson, 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,aggressiv,modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas bakrund är ganska suddig han kommer inte ihåg dom speciela stunderna med sin familj men någarv saker han kommer ihåg är att det var ganska våldsamt i hemmet och fanns inte så mycket pengar. På grund av det började han att vara en springis åt några grabbar där han bodde. hans framtids planer är att hitta några vänner som är lite åt det kriminella hållet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en unik rp och kommer vara lojal. Jag kommer också bidra till rolig rp som till exempel om man är med i ett gäng och har gängkrig mot ett annat gäng så måste man förlora ibland så att det blir så realistisk och roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara ta vinsterna hela tiden så det blir realistisk som helst. Ett exempel är att om man kraschar med en bil som man har efter sig och vill ha kvar sina saker så måste man tänka på denna regel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny till fivem så bröt jag regler men nu har jag läst på era regler och jag har varit staff på en annan server men är inte det längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Första regeln är sunt förnuft och det betyder att man måste tänka innan man gör nått och det ska vara realistikt. NLR new life role äe förkortnigen av det och det betyder att om man dör under ett scenario så får man inte komma ihåg det när man vaknar upp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tyvärr

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? joel132.l_41950

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas johanson, 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,aggressiv,modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Andreas bakgrund är ganska suddig och han har svårt att minnas detaljer från barndomen. De flesta av hans barndomsminnen är förknippade med negativa känslor, och han minns inte mycket av de där varma och trygga stunderna med familjen som många andra kanske gör. Istället är det främst bilden av ett hem präglat av våld och konflikter som stannar kvar. Pengarna räckte aldrig till, och ekonomiska problem skapade ständiga spänningar hemma. Atmosfären var ofta hotfull, och han växte upp i en miljö där han aldrig kände sig riktigt trygg.
För att hantera den svåra situationen sökte sig Andreas till äldre killar i området, som han började hänga med. De var tuffa, och deras livsstil fascinerade honom. De gjorde saker som han inte helt förstod, men han såg dem som någon slags förebilder. Han blev snabbt en springpojke åt dem, och trots att det inte alltid var en säker eller positiv plats att vara på, kände han åtminstone att han hörde till någonstans. Det var en plats där han fick uppmärksamhet och där han trodde att han kunde få respekt. De äldre grabbarna var inte bara hans "kompisar" – de var hans sätt att få känna sig betydelsefull och del av en grupp, även om vägen dit var kantad av faror.

I takt med att Andreas växte upp började han tänka mer på sin framtid, men hans tankar var långt ifrån de traditionella. För honom var inte utbildning eller ett tryggt jobb en väg framåt. Han såg på framtiden genom en helt annan lins – som en plats där han ville hitta människor som var mer åt det kriminella hållet. De tuffa killarna i gängen var de han såg som sina förebilder. Han trodde att om han bara kunde få vara en del av deras värld skulle han kunna känna sig fri, få respekt och makt genom att ta risker och bryta mot regler. Andreas var övertygad om att hans framtid låg i den tuffa världen av brott, och han började planera för hur han skulle hitta de rätta människorna att alliera sig med. För honom var det enda sättet att klara sig och hitta sin plats i livet att vara en del av den världen där han visste vad som krävdes för att överleva.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en unik rp och kommer vara lojal. Jag kommer också bidra till rolig rp som till exempel om man är med i ett gäng och har gängkrig mot ett annat gäng så måste man förlora ibland så att det blir så realistisk och roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara ta vinsterna hela tiden så det blir realistisk som helst. Ett exempel är att om man kraschar med en bil som man har efter sig och vill ha kvar sina saker så måste man tänka på denna regel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny till fivem så bröt jag regler men nu har jag läst på era regler och jag har varit staff på en annan server men är inte det längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Första regeln är sunt förnuft och det betyder att man måste tänka innan man gör nått och det ska vara realistikt. NLR new life role äe förkortnigen av det och det betyder att om man dör under ett scenario så får man inte komma ihåg det när man vaknar upp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tyvärr

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka