Nekad Joel.Bark | Medlem ansökning [CINDYFISK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel.Bark

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MAX

Vad är ditt discord namn? Kaboom1525

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesus Christ han är född år 1990 i en liten lada mitt i skogen med sin familj, där väckte han upp och Jesus gick i skolan i en liten by som låg ganska nära. När jesus blev äldre så pluggade han till IT tekniker men fick sparken för han gamblade och var alkohol påverkad på arbets tid. Jesus började även tröttna på sin gamla tråkiga stad, de fanns inte så mycket och göra utan han brukade häng runt med sina tre getter Gertru, Gru och Måns. Så när Jesus var drygt 28 år gammal så valde han att flytta till ett ställe där han inte kände någon. Den nya staden för Jesus blev Unive staden. Jesus landade med flygplanet uppe i sandy och åkte en taxi resa ner till piren där han genast började prata med nya människor. Jesus fann då intresset för bilar och började köpa och sälja bilar samtidigt som han arbetade på Inquisitor som är en gammal bil äffär som tyvärr inte finns kvar längre. Även fast Jesus jobbade dag ut och dag in med sitt vanliga jobb på inquisitor och med sin hobby att köpa och sälja bilar så tyckte han att det var något som saknades i livet. Han tyckte även att det var tight med pengar i slutet på månaden och han ville gör anågot som han kunde tjäna ännu mer pengar på. Jesus sa då upp sig ifrån sitt jobb och åkte runt i stan och letade privat jobb. Då hittade Jesus en ung man som åkte runt i en väldigt fin sportbil. Denna mannen började Jesus att träffa oftare och oftare och tillslut så började killen ge Jesus jobb erbjudanden. Det kunde vara att ifrån att köra en lastbil med varor som, han inte viste vad de var för något till att klippa gräset på hans tomt. Jesus ville ha mer pengar än vad han fick ifrån den unge mannen och frågade vad han kunde göra för att få mer pengar. Han erbjud då Jesus att börja sälja droger och vapen åt honom och det var så här Jesus halkade in i det krimella livet och det är så Jesus lever sitt liv nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har RPat sen 2021 och kan reglerna och hur man ska rpa på ett normalt men även ett givande sätt för att ge alla en bra rp upplevelse. Jag kan även bidra med roliga scenarium och roliga händelser som kommer göra att rp upplevelsen för de som är runt om mig har de roligare och vill spela mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenarium utan att man kan förlora för att göra de roligare för motpartnern. t.ex jag är i en biljakt polien är bakom mig, jag vet att jag har en mycket snabbare bil men jag väljer att inte kiöra full fart för att det ska bli roligare för polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och förstått dom. RDM. Jag dödar någon utan anledning. VDM jag använder mitt fordon som ett vapen. Suntförnuft- logist tänkande, det är inte normalt att hoppa ifrån en byggnad utan att få ont t.ex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat sedan slutet av 2021 så jag vet hur man rpar på ett bra sätt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej tagigt intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka