Nekad jockiboii | Whitelist ansökning [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jockiboii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: jockiboii

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/naumhoge/

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad är ditt discord namn? jockiboii#4758

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2002

Berätta om din karaktär. ja min karaktär heter olle slusk och kommer från Sydafrika och flyttade till Sverige när han va 8 år sen börja han skola i Sverige och tiden gick så växte han och han lärde sig mer och mer svenska men med brytning nu är han 15 år och ska börja gymnasiet efter sommaren och olle är född 2002 11-02 så han fyllr år andra november men aa nu på sommarlovet träffade olle en person som han inte skulle träffat de va Mehmet och efter dom börjat prata lite och blivit bra vänner så gick tiden sedan så skulle olle träffa Mehmet som han brukar göra men Mehmet hade med sig några polare och dom sa vi ska gå och göra en sak dom gick till ett lägenhetshus och mötte upp en kille de första dom säger är har du fixat grejerna och killen säger ja och sen går vi till Mehmets kompis lägenhet och dom tar fram en liten klump som dom kallar brunt och sen sätter dom säg och rullar en joint och säger olle kom här du ska testa och jag säger nej men sen faller jag för grupp trycket för alla sitter och säger testa aa iallafall sen ringer en av hans grannar polisen för vi har för hög musik och dom kommer och de stinker i lägenheten och dom tar in oss all på pisse och efter som jag visade positivt och va under 18 så ringde dom min mamma och jag blev flyttat till behandlingshem och skulle va där i två och nu när jag fyllt 18 kom jag ut och eftersom min mamma va arg på mig kunde jag ej flytta hem så köpte mig en tåg biljett till multistaden och nu när jag anländer så tänker jag gå och försöka fixa ett jobb på arbetsförmedlingen så jag kan få en inkomst och kunna hyra ett motellrum och bygga upp min karriär där min dröm är ju att jobba på bilfirman så hoppas jag kan få upp min kontakter och kanske få jobb där

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en bra på rp och har erfarenheten och är mogen och har åldern inne

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för alla andra servers jag spelat på har stängt ner och söker då efter en ny bra server med mycket spelare :)

Hur många timmar har du på FiveM? 1300

Hur hittade du Multistaden? har spelat här kanska mycket innan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka