Accepterad JockeLund | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? ! bollpod™#2085

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Suntförnuft - Sprutar med Brandsläckare på en Klubb.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde en brandsläckare som en "rök maskin" inne på bahama mamas

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på bahama mamas och var med mina vänner. Jag hade sett vissa andra personer inne på klubben som hade en brandsläckare där några timmar innan. Så då tänkte jag ta upp en och gå runt i olika rum och spruta med den. Efter ett tag så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var INTE en felaktig ban. Jag gjorde fel med att spruta brandsläckaren och jag kommer inte göra det igen och jag vet att det var dumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tyvärr så kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha tagit med brandsläckaren till klubben. Även om jag skulle göra det så skulle jag inte känna behov av att använda den. Jag gjorde fel i detta. Jag skulle också bara struntat i att gå till bahama mamas så att det inte skulle vara en chans att detta händer. Detta kommer inte hända igen. Jag kommer inte gå till bahama mamas så mycket utan bara när mina vänner är där. Och när jag är där så kommer jag absolut inte använda någon brandsläckare nu när jag vet att man inte får det (sunt förnuft).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag kommer tänka mer på att inte göra saker som jag inte skulle gjort IRL. Och jag kommer inte ta med mig/använda
någonting onödigt in på klubbar, butiker, bilfirmor etc. Detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka