Accepterad jockeboi | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jockeboi

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? jockeboi

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alvin Kling han är född 1999-08-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, genuin och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har inte gjort nått innan så jag har varit arbetslös så jag har inte gjort någonting. Jag vill skaffa mig ett jobb så jag har en stabil inkomst. Jag vill också bli högt uppsatt i det jobbet. Jag vill även träffa många vänner och skapa mig ett namn. Jag har även ett bil intresse och jag vill köpa mig en fin bil. Då kan jag skaffa mig vänner i den kulturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag ska vara en bra spelare som tar situationer seriöst och jag vill göra unive till en rolig plats för andra spelare. Jag bidrar med jobb till servern och jag ska ha riktigt roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag aldrig ska spela för mig själv det ska bli en sån jämn rollplay som möjligt. Tillexempel om jag gör ett bankrån så ska jag alltid göra ett roligt scenario för båda parterna så at det blir ett så roligt rån som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait som betyder att man inte ska locka på polisen tillexempel sladda framför dom. NLR som betyder new life rule och det betyder att om man dör så ska man inte komma ihåg något ifrån händelser tidigare eftersom du har ett nytt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har fått en snabb genomgång hur spelet fungerar av min kompis. Han är biträdande på Mekonomen och eftersom jag har fått en genomgång tror jag att jag kommer in i rollspelet snabbt och kan göra skillnad.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka