Nekad jjojoaye | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jjojoaye

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: stam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: luddeban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag riktade mot en bil med 4 personer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte en cyckel sen kommer en bil från ingenstans har inte ens gjort något sen säger jag jag har inte tid så åker ja iväg så följer dom efter då drar jag upp på en mini berg me cyckel hoppar ut o riktar sedan hoppar dom ut med fast enter o skjuter mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var korrekt det var helt klart mitt fel skulle ha tänkt till 100% innan ja gjorde detta snälla ber om ursäkttt😥

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för att jag powergamade men jag har lärt mig nör ja va bannad för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara frågat vad dom ville det var inte nödvändigt av mig att faktiskt rikta på dom men jag kunde bara liksom fråga sådär om det var något speciellt eller om jag hade gjort något ber om ursät snällaa😔

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har nu varit bannad i en sån lång period nu fattar inte hur mycket jag verkligen vill komma tbx med nya möjligheter samt en ny chans jag ska verkligen ta rpn till 10000000000% fullaste allvar ska verkligen börja bete mig har väntat så länge samt har jag oxå tänkt sånt problem jag har gjort för eran server, har verkligen tänkt till att jag ska börja bete mig jag lovar o svär att jag adlrig mer kommer göra om detta. Så snälla släpp in mig🙁

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja har it så mkt att säga ludde, ganska svårt att få en till chans ifrån dig, vintern börjar närma sig tycker det var svin roligt på vinter tiderna på unive. jag accepterar dina beslut! men om du ändrar dig så... vet att jag inte gett nåt tillit till dig ludde, men denna gång ska ja verkligen ta i. har haft så goda minnen och vill bara fråga om en till chans vet att ja inte kan vara pålitlig, men skulle verkligen vilja förbättra mig har så så så mycket tänkt på detta under denna långa period ja varit bannad

Jag äslkar verkligen unive från botten av mitt hjärta ända upp förstår att ni inte vill släppa in mig då ja begått massa onödiga regelbrott jag ska ej göra om de

Skulle varit roligt ifall jag kunde få uppleva dessa känslor igen.

Kan ni snälla släppa in mig en sista gång, vet alla dumheter ja gjort under tiderna allt jag gjort men jag har faktiskt tagit ett stort ansvar för mig själv nu och har bestämt att detta aldrig kommer att ske igen under min tid mer på unive ska börja aktivera min rp nivå sluta hålla på shot an sighta och bara bete mig jag ska bara skotta när det är nödvändigt, lovar verkligen. Vill vekligen uppleva dessa roliga minnen ja haft med vänner på unive, och allmänt bara få vara på unive då det är extremt roligt det är riktigt bra rp nivå vet att min behövs förbättring på men det kommer det lovar jag verkligen, så 1 till chans önskar jag mig

Mvh//

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka