Accepterad Jisland | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jisland

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443038478/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Jisland

Vad är ditt discord namn? Jisland#4264

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Andersson och har nyligen kommit in i vuxen livet. Han är väldigt självständig då han inte har nån att få hjälp av eftersom hans familj och vänner bor i ett annat land. Emil har alltid varit den som stuckit ut i gruppen då han är väldigt smart och trevlig. Han är väldigt bra på att observera sin omgivning vilket har gjort att han är väldigt framgångsrik. Hans tankesätt är att man ska behandla andra som han själv vill bli behandlad, men såklart har han undantag. Hans respekt mot andra är densamma som respekten är mot honom. Han är väldigt bra på att känna av situationen och löser som sagt nästan alla sina problem själv på grund av hans självständighet.

Min karaktär Emil är väldigt pengarkåt och är mycket väl medveten om att pengar inte växer på träd. Han sportar mycket och hänger med sina nya vänner på Unive. Tyvärr så har hans vänner inte tagit den bästa vägen i livet utan gått den kriminella vägen. Emil har då märkt hur mycket de tjänar på det och har också börjat att gå in på det spåret. Emil är redo på att ofra mycket av sitt liv för att kunna tjäna stora mängder pengar. "det handlar om att ge och ta" säger han.

Det är viktigt att veta varför han vill tjäna dessa stor mängder med pengar och hans motivation till att tjäna pengar är att kunna försörja sin familj hemifrån denna staden. Hans mamma är mycket sjuk och eftersom att man måste betala hennes sjukvård och läkemedel så har det gjort att hans familj inte har några pengar kvar samt att hans mammas liv är livshotande. Skulle han kunna uppnå sin dröm om att inte vara beroende av någon och kunna leva helt självständigt samt att hans mamma skulle bli frisk, skulle det vara allt för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att kunna RP:a på ny nivå, vissa är inte seriösa och därför vill jag bli kriminell och känna på allvaret. Såklart handlar detta om pengar också men framförallt upplevelsen att RP:a. Jag är en seriös RP:are som kommer vara aktiv varje dag.
Ni kommer inte bli besvikna eller förlora något på att acceptera mig. :) grymma är ni

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt väl skött server med trevliga spelare på. Servern har alltid varit aktiv när jag velat spela och hålls uppdaterad

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tips av en kompis som sa att denna servern var seriös och då testade jag och efter det så har det varit den enda servern jag spelat på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli kriminell och få så bra upplevelse av Rp som möjligt. Träffa nya vänner hade fvarit skit kul också vilkket jag ser framemot nu när det kommer bli mer på allvar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få mycket kontakter och inte spela ensam samt att tjäna mycket pengar så att jag kan köpa de bilar jag vill ha osv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej den enda servern jag är inne på är Unive men jag vet vad rolspelet handlar om och hur det går till. Absolut den bästa RP servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka