Användarnamn: Jimpaboy
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jimpaboy/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jim Ångbäck
Vad är ditt discord namn? Jimpaboy#9344
Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1998
Berätta om din karaktär. Den har haft en riktigt hård bakgrund, gjort dumma saker, aldrig gott så bra i skolan. Men nu försöker den följa dom bra vägarna in i livet. Har ett stort intresse för brudar, bilar, gräs och annat skit.
Varför ska just du bli whitelistad? jag känner att de är dax att börja med FiveM roleplay, har ett stort intresse för roleplay. jag känner att jag kan göra skillnad på servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att roleplay är något som har intresserat min under hela min spel period, har spelat väldigt mycket med vänner. Så varför inte bara börja nu på en gång
Hur många timmar har du på FiveM? kanske runt 20 timmar
Hur hittade du Multistaden? Från vänner och twitch
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu, därför blir det att lägga ner mycket tid på den här.
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jimpaboy/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jim Ångbäck
Vad är ditt discord namn? Jimpaboy#9344
Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 1998
Berätta om din karaktär. Den har haft en riktigt hård bakgrund, gjort dumma saker, aldrig gott så bra i skolan. Men nu försöker den följa dom bra vägarna in i livet. Har ett stort intresse för brudar, bilar, gräs och annat skit.
Varför ska just du bli whitelistad? jag känner att de är dax att börja med FiveM roleplay, har ett stort intresse för roleplay. jag känner att jag kan göra skillnad på servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag känner att roleplay är något som har intresserat min under hela min spel period, har spelat väldigt mycket med vänner. Så varför inte bara börja nu på en gång
Hur många timmar har du på FiveM? kanske runt 20 timmar
Hur hittade du Multistaden? Från vänner och twitch
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej aldrig
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu, därför blir det att lägga ner mycket tid på den här.