Jexsys
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122812374/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Jexsys #9217
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Nilsson född 2000 och hans föreldar lämnade han för adoptering när han var 3 år gammal han blev adopterad av en rik familj som innehållde en sister och en pappa och en mamma, familjen var elaka mot Liam men liam fick nästan vad han ville och han fick mycket pengar av dem innan dem dog i en bilolycka, Liam gillar Bilar och fiske hans gammla pappa var en fiske man så han har lärt Liam om fiske. Liam är ganska modig men lite blyg.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med en bra RP och ha Mycket roligare med en white-list och jag får för att mycket mer möjligheter på denna servern och då blir det mycket roligare än förut, Jag kommer vara aktiv på servern och visa respekt till andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Alla mina vänner har så här coola job och sånt och dem jobben kan man bara få av att vara white-listad och ibland när man är i medborgare kanalen med sina kompisar joinar ibland folk och typ bara skriker eller säger fula saker
Hur hittade du Unive? Mina vänner sa till mig att joina servern och när jag joinade tyckte jag att denna servern var mycket rolig och vist det finns visa som håller på att Lalla runt men dem som kör seriöst blir det väldigt kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela seriöst och ha mycket kul med vänner på servern och försöka få min RP på topp, Det känns som man kan få lite mer seriösa jobb och bättre scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej min kompis kör på färjestaden RP men jag gillade mer unive RP
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? Jexsys #9217
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Nilsson född 2000 och hans föreldar lämnade han för adoptering när han var 3 år gammal han blev adopterad av en rik familj som innehållde en sister och en pappa och en mamma, familjen var elaka mot Liam men liam fick nästan vad han ville och han fick mycket pengar av dem innan dem dog i en bilolycka, Liam gillar Bilar och fiske hans gammla pappa var en fiske man så han har lärt Liam om fiske. Liam är ganska modig men lite blyg.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med en bra RP och ha Mycket roligare med en white-list och jag får för att mycket mer möjligheter på denna servern och då blir det mycket roligare än förut, Jag kommer vara aktiv på servern och visa respekt till andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Alla mina vänner har så här coola job och sånt och dem jobben kan man bara få av att vara white-listad och ibland när man är i medborgare kanalen med sina kompisar joinar ibland folk och typ bara skriker eller säger fula saker
Hur hittade du Unive? Mina vänner sa till mig att joina servern och när jag joinade tyckte jag att denna servern var mycket rolig och vist det finns visa som håller på att Lalla runt men dem som kör seriöst blir det väldigt kul
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela seriöst och ha mycket kul med vänner på servern och försöka få min RP på topp, Det känns som man kan få lite mer seriösa jobb och bättre scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej min kompis kör på färjestaden RP men jag gillade mer unive RP
Senast ändrad: