Accepterad JetOnJet | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JetOnJet

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275443224

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? JetOnJet#5779

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 1996

Berätta om din karaktär. Von är 28 år gammal och är halv svensk och halv serb. Han är uppväxt i Vårberg med en mörk historia bakom sig.
Jag ska ta dig tillbaka till början. När Von var liten cirka 8 år gammal så var han kärleksfull och snäll och mycket påhittig och jävligt smart för sin ålder. Han fick allt som han ville från sin pappa Vladimir, och eftersom Vladimir drog in en stor summa pengar varje månad så behövde inte Emelie som är hans mamma att jobba, hon spenderade jätte mycket tid med Von. När han kom hem efter skolan så lekte dem alltid tillsammans, dem kollade på film, gick ut till parken och spelade tv spel. Hans pappa var yrkeskriminell, som han inte visste om, hans pappa berättade för honom att han var advokat. Vladimir hade alltid kostym på sig, respekterad kriminell med mer än 20 års erfarenhet inom branschen och en av dem få som är smart och försiktig nog som har klarat sig så länge, han hade ett stort starkt ryckte ”snäll och omtänksam men väldig farlig”. Vladimir ville inte att hans son skulle följa de spåret, utan tvärtom, han ville att Von skulle vara en framgångsrik advokat eller pilot. Men med tiden så växte Von upp och insåg att hans pappa va igen advokat utan en kriminell som han har sett på film, men han älskade ändå sin pappa.. åren går och det går bra för Von i skolan, han har höga betyg och har en ljus framtid, han vill bli advokat och det har han bestämt sig med.
16 Juli 2011, värsta dagen i familjens liv. Von kommer hem efter skolan och ser sin mamma medvetslös på köksgolvet, han springer fram och skakar på henne för att vakna upp men ingen svar. Han springer till grannarna och frågar om hjälp. Dem ringer ambulansen och så tar dem henne till sjukhuset. Dem underrättar hans pappa och han var där bara på 5 minuter. Hennes liv gick inte att rädda, hon dog av hjärtstop. Von kunde inte tro var som hände, han tror att han är i en mardröm, han var i chock. Det började gå dåligt i skolan för Von, han började bråka med andra elever och han skolkade väldigt ofta, han hade en tomhet i sig, en ilsken och vilsen 19 åring. Bara några år efter så blir Vladimir skjuten till döds för en affär som gick snett. Von hade nått botten och de fanns inget som kunde sätta en smilen på hans ansikte. Han börja hänga på gatorna och hamna i den kriminella banan, han var känd som ”Vladimirs son” ingen vågade jiddra med honom så han tog allt han ville, började sälja knark, begick brott efter brott, sett vänner dö av sina rivaler. Han får besök av sin pappas närmaste vän och kompanjon Sasha, Sasha berättar att Von har två val. lämnar staden eller bli dödad, han kunde inte förstå vad han verkligen menade men Sasha var så beroende av makt att han ville ha allt för sig själv, det misstäkte han att Sasha kan vara den som ligger bakom hans pappas död. Von lämnar staden och åker söderut, med tankar och funderingar för hämnd så till slut hamnar han i Multistaden. En stad där han kan bygga upp sig och gå i hans pappas spår. Bli en av dem mäktigaste människorna i staden. Han ska ta över branchen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer se till att uppfylla eran förväntningar efter denna karaktär, underhållning och ett starkt rollspel. Jag kan göra min del som kriminell under denna rollspel, få liv i den kriminella världen. Jag har spelat RP generelt i några år och jag håller mig till det. Jag ser en framtid i denna servern och jag skulle vilja stanna här. I fritiden så håller jag på mycket med sketcher inom gta (cinematic) och det skulle bli riktigt nice att få till den i denna servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ser en framtid på denna server, jag skulle vilja va del av community, och bidra till en riktigt bra rollspel. Jag är fantasifull och kan bidra väldigt bra scenarion.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på ''Swe'' då så dök denna server upp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta över den kriminella världen i Multistaden, skapa ett gäng där folk fruktar ens att nämna, skapa en verksamhet där pengarna rullar in

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Faktiskt ingen annan jag har fastnat på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka