Accepterad jessica184 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jessica184

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav wolm

Vad är ditt discord namn? cat_20930

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: johan eriksson, 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, rolig och ansvarsful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär flyttade till staden för att få en nystart och bygga upp ett stabilt liv. Målet är att skaffa ett jobb, lära känna folk och utvecklas genom rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk rp, skapa roliga scenarion som varar länge samt samarbeta med andra spelare för att göra rpn bättre. Det är det jag själv tycker är roligt med rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa i ett scenario för att vinna själv. Man ska inte vara egoistisk utan tänka på de andra så att de också har ett roligt scenario att rpa kring.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tidigare RDMat. Jag insåg direkt att scenariot blev otroligt tråkigt och lärde mig av misstaget och fattar direkt att scenarion blir betydligt mycket roligare om du rpar realistiskt och inte bryter mot reglerna som finns på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM, VDM, metagaming eller powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv, mogen karaktär och tycker om långsiktig rp där karaktären utvr att skapa ecklas över tid. Jag gillarealistiska scenarion, samarbeta med andra spelare och bidra till trevligare rp scenarion.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har fixat det nu!!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka