Nekad Jesper050614 | Whitelist ansökning [Tha GAYmers] [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper050614

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Jesper050614

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017334328

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? OMG#0836

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson han är 14 år gammal. Han har en bror i staden men hans föräldrar är döda han flyttade hit från Texas. Han hade levt ett hårt liv där han brukade jobba med sin bil. Han brukade race som jobb. Han bodde med sina föräldrar och sin bror på en gård i Texas dom hade det tufft. Men Adam ville alltid bli försäljare han gillade att race också. Han brukade i bland vinna tävlingar men det var inte så stora summor med pengar när han vann. Men en dag så dog hans föräldrar och flyttade han först till England men sen flyttade han till Sverige han utbildade sig till säljare och försöker hitta jobb i det yrket nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle själv säga att jag är bra på att rpa när jag blir skadad så kan jag verkligen göra ett scenario av det. Jag kan alla regler och följer dom till punkt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en bra server och känner att en whitelist på servern skulle kunna utveckla min rp på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 650 plus

Hur hittade du Multistaden? Jag hade spelat på den innan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka