- Meddelanden
- 235
- Reaction score
- 15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/
Vad är ditt namn i verkligheten? jesi
Vad är ditt discord namn? jesi
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. jag vill bli polis och hjälpa till och att det ska va bra för alla och det ska va kul va inne med vänner plus jag är bra på gta så det skulle va kul om jag va whitelist
Varför ska just du bli whitelistad? för jag tycker att jag kommer va inne ganska mycket och hjälpa de nya som inte kan så mycket om unive
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den är skit bra
Hur hittade du Unive? jag och mina vänner körde gta vanligt sen tänkte vi på att köra fivem sen hitta vi unive så bra den är btw
Vad har du för mål med ditt rollspel? att stanna folk med droger och sånt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade in en server som sweden night och tack för din tid att du läste
Vad är ditt namn i verkligheten? jesi
Vad är ditt discord namn? jesi
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. jag vill bli polis och hjälpa till och att det ska va bra för alla och det ska va kul va inne med vänner plus jag är bra på gta så det skulle va kul om jag va whitelist
Varför ska just du bli whitelistad? för jag tycker att jag kommer va inne ganska mycket och hjälpa de nya som inte kan så mycket om unive
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den är skit bra
Hur hittade du Unive? jag och mina vänner körde gta vanligt sen tänkte vi på att köra fivem sen hitta vi unive så bra den är btw
Vad har du för mål med ditt rollspel? att stanna folk med droger och sånt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade in en server som sweden night och tack för din tid att du läste