Nekad Jerran1234 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Ellio Sakim ar en ung och ambitiös person född 13 october 2001, vilket gör honom snart 23 ar gammal. Nyligen har han tagit steget att flytta in i staden för att följa sina drömmar som polis. Hans passion för försälining har funnits sedan barndomen, och efter nagra ar har han äntligen beslutat sig för att söka som Polis för att nà sina mal. Trots sitt starka driv och önskan att lyckas har Ellio kämpat med en inre demon sedan unga ar. En rädsla och paranoia har fölt honom, nagot som har varit svärt för honom att först och övervinna. Men med tiden och genom sin styrka som säljare är Ellio fast besluten att besegra dessa inre hinder och uppna sjalvfortroende. Ellio ar en social person och spenderar mycket tid med sina vanner. De ar en viktig del av hans liv och stöder honom i bade hans personliga och professionella liv. Även om Ellio ännu inte har hittat kärleken, har han starka och roliga vanner som ger honom glädje och stod. men sedan så råka han umgås med fel folk och tog sig till kriminella värden men nu försöker han att ta sig ut för han var inte stort inblandad i det och nu försöker bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? et jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna, så kommer jag lägga ner hårt arbete för att jag ska göra unive till en bra och en trevligare server och Mitt rollspel kommer troligtvis vara kriminell elle birdra till no firmaför att jag gillar det det känns som att det är bäst för mig jag kan också bidra genom att spela valdigt seröst inte lalla och jag lovar att jag kommer skapa bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte bara behöver rpa så du själv ska vinna scenariot alltså att rpa för motpartens vinst o inte bara sin egen o gör scenariot omöjligt för dem att vinna eller göra nått alltså låta dem ha en chans o vinna så man inte rpar för sin egna vinst hela tiden. Det kan också innebär att man måste spela efter fearRp alltså ifall man blir kidnappad som ska man inte f8 quita för då förstör man hela scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglernar ex rdm random death match de betyder att jag dödar någon utan andlening eller utan ett backsicnario. vdm är att jag kör på någon elle att dödar dom med min bil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka