Nekad Jeremy Fragrance | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeremy Fragrance

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Meelllee#5924

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2005

Berätta om din karaktär. tjena min karaktär heter Jeremy Fragrance som är 33 år gammal. Och han kommer ifrån en rik familj från Sverige och han har ett intresse för parfymer. Hans föräldrar gick nyligen bort i en bil olycka och han fick tyvärr inte ärva några pengar. så just nu har han inga pengar för att leva de liv som han innan levt. Så han valde att ta tag i sitt liv och flytta. just nu så jag bor på gatan men försöker att skaffa jobb, men det kan bli lite tufft för han har ingen utbildning. han har inte bara ett stort intresse för parfymer utan också sportbilar och vapen. så hans mål är att tjäna en massa pengar så han kan köpa det han alltid velat ha som hans föräldrar aldrig gav honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till serven är att ta det på stort allvar och ha så kul som möjligt. jag kommer att visa denna server för mina kompisar så kommer dom också börja spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte bara tänka på sig själv för sin egen vinst, utan tänka på motpartens vinst också.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom min kompis som spelat på servern ett tag nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka