Accepterad Jeef | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum 8 April 2008

Vad heter du på discord? mille#0110

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag

Måndag - Torsdag - KL: 14:00 till 23:00

Fredag - KL: 13:00 till 02:00-04:00

Lördag - KL: 09:00 till 02:00-04:00

Söndag - KL: 09:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Runt Januari 520+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle spela och Rolespela exakt som vanligt men hålla märke till allt som händer runt om kring mig t.ex någon sitter snackar ooc eller allmänt lallar eller bryter mot reglerna för det är ett stort problem vi har i servern att alla random folk kommer in och är tråkiga omogna och bara förstör dom som kan bete sig. När jag är på t.ex Piren som är ett ställe där många lallare springer runt så när jag är på ställen där jag vet många lallare är på kommer jag lägga märke på de men jag kommer också såklart rolespela under tiden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill blir servervakt pågrund av att jag stöter på många lallare samt folk som ej kan bete som sig som bryter mot serverns regler mest av allt som jag ser i servern är lallande. Så som sagt jag vill bli servervakt för jag vet själv om att jag personligt är trött på lallare jag kommer kicka, sv banna och kanske till och med förlänga bannen med staffs så fort jag ser någon omogen människa sitta och bryta mot reglerna för det är så himla tråkigt och förstör andras rollspel som sitter och kan bete sig

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet om att jag kan göra servern till en bättre plats då jag själv är bra på ta egna beslut om att svbanna någon och sen om den blir sur så blir jag e sur av kritik utan det är man vann med. Jag kommer också göra en viktig grej i servern det är att dv bilar som ligger mitt på vägen för det är så orealistiskt att en bil ligger mitt på vägen plus det stör andra spelara som kanske har snut jag efter ett rån och sen krockar dom in i den t.ex... Det förstör rollspelandet så sjukt mycket. Och det kommer underlätta andra spelare.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en vänlig snäll person som kan ta egna beslut och kan ta kritik jag är också väldigt aktiv i unive då jag bara spelar unive om dagarna nu på sommaren också kommer det underlätta för jag är extremt känslig mot solen och värme och kommer vara hemma mycket. Blir jag servern vakt kommer jag bidra med rätta bans, kicks, varningar och dvs jag kommer inte heller använda toggle id på krim ställen då det förstör rpn.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern med allt lallande på servern och bilar på vägen t.ex och kunna ge ut varningar till folk samt hjälpa staff teamet för ibland har dom fullt upp med det dom gör. Och för att hjälpa till så rp nivån höjs och blir så bra som möjligt då jag kommer banna folk, kicka folk då jag skriver en varning m.m.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har väldigt goda kunskaper eftersom alla mina vänner/ dom flesta har sv då jag kan doma kommands /revive (id) /dv (area) /kick (id) - (anledning) /svban (id) - (anledning) /toggleid finns det fler som jag ej tror så lär jag mig dom senare

Är du whitelistad på serven? Ja var det sen första veckan i unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blivit bannad några få gånger men inte under whitelist då jag börja spela mer seriöst och tyckte roleplay/unive var roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Finns det något ni förmedla om skriv till mig dm i discord namn: mille#0110

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka