Nekad Jeef | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeef

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Ange ditt födelsedatum 8 April 2008

Vad heter du på discord? mille#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag - torsdag: mellan 14:30 - 15:00 till mellan 21:40 till 22:30
fredag: 14:00 till mellan 02:00 till 03:30
lördag: när jag vaknar runt 8 - 9 till 02:00 upp till 04:00
söndag: när jag vaknar runt 8 - 9 till 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? ca 3 månader (400+ timmar)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag bidra med bra ton, snäll mot allt och alla, skulle kunna ta kritik, vara mogen och lyssna på alla och verkligen tänka efter på det dom säger. Bidra med rätta bans / kicks och sedan gå till supports och förlänga bans med klara bevis att dom gjort fel. Aldrig trycka ner någon eller bryta mot någon regel vara gillad på servern och inte onödiga ovänner och vara vän med alla på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag har spelat på denna servern i streck i ca 3 månader och har inte tröttnat ett piss bara förbättras, Jag går upp varje dag sätter mig framför datorn och börjar spela och har roligt på Unive direkt. Jag vill just bli servervakt för att få denna servern till en bättre och säkrare plats för alla och speciellt nya så dom trivs och stannar kvar och kanske en dag också vill nå mitt mål som mig att få denna servern till en bra plats. Jag kommer bara banna / kicka folk som verkligen behöver ser jag att det är en någon ny som bryter mot regler kommer jag direkt kicka den säga vad den gjorde fel be den komma discord så jag kan gå igenom regler eller det han gjorde fel så han får en så bra uppfattning som möjligt. Även folk som inte är nya men dom hoppas jag iallafall kan sköta sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bidra med bra ton mot alla, snäll mot alla, hjälpa alla, banna/kicka alla som gör fel och förlänga deras ban med klara bevis på att dom gjort fel, vara en förbild för andra att nå mitt mål att få så hög roll som möjligt, hjälpa andra som jag blev när jag börja på unive för då känner man sig extra välkommen.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer bidra med så bra och moget arbeta som möjligt hjälpa alla jag hinner och kan så dom känner sig välkommna. Och jag vill börja denna väg och bygga upp mig för det är mitt mål i Unive. Plus att ha så roligt som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? För att ha en start på mitt arbeta på unive och hjälpa philip och alla andra att få en så bra server som möjligt. Och för att få andra att gilla och känna sig lika välkommen som jag :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag, /revive (id) /dv (area) /kick (id) - (anledning) /svban (id) - (anledning) /toggleid │sen äre bara att köra på

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har blivit bannad flera gånger men det har varit felaktiga bans, men 3 stycken som är rätta kommer inte ihåg varför var ett tag sen men en sak jag vet är att jag förbättras.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och har aldrig gjort ;) #Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka