Accepterad JanSvensson | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JanSvensson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198176345374/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? OSHOG#0739

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jan Svensson är en nyskild karl som har nyligen flyttat till staden för att få en ny start efter att har precis kommit ur ett 10 år långt äktenskap som gick i ras då Jan upptäckte att hans fru var otrogen. Jan lämna då barnen och frugan och bestämde sig att åka in till Unive och leva singel livet igen. Jan Svensson är 35 år gammal och gillar att träffa tjejer på sin fritid och mecka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en bra stämning i staden men även lite brott då och då. Jag kommer jobba för att uppnå mina drömbilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Pågrund av unives stora variation av människor men även hur många som är inne dagligen på servern. Men har även spelat på flera olika fivem server men det var den här jag fastna för.

Hur hittade du Unive? Jag såg antalet medlemmar men jag har även hört en massa bra saker om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Försöka att få det att verka så verkligt som möjligt och men även utvecklas inom rp-

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska kunna vara den personen folk kan lita på i servern och även den som folk kan komma till om de behöver hjälp. Jag vill även ha ett bra betalande jobb så jag kan köpa de bilarna jag drömmer om att en gång ha.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka