Accepterad Jannakopta | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jannakopta

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissepisse0654

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2024

Berätta om din karaktär. John Ekman är en före detta entreprenör, men också en mångfacetterad individ med en passion för äventyr och teknik. Hans tidigare erfarenhet som företagsledare inom teknikbranschen har format honom till en person med en unik kombination av affärsinsikt och teknisk kreativitet. Vid 31 års ålder har John redan upplevt framgång i affärsvärlden, men han insåg att det fanns mer i livet än bara företagande. Efter att ha sålt sitt eget företag ville han utforska nya horisonter och skapa en mer meningsfull tillvaro. Rollspelssamhället blev hans valda plats för denna nya resa. Johns hjärta klappar inte bara för teknik och affärer; han älskar också äventyr och utmaningar. Han drömmer om spännande möten och oväntade händelser som kommer att utveckla honom som individ och skapa en rikare och mer engagerande berättelse. I rollspelssammanhang är John inte en solospelare. Han trivs i gemenskap och söker ständigt nya möjligheter till samarbete. Genom att interagera med andra karaktärer och delta i olika evenemang strävar han efter att skapa en levande och dynamisk värld där varje spelare kan blomstra. John Ekman är inte bara en karaktär; han är en möjlighet till gemenskap och äventyr. Med öppna armar och en nyfiken inställning välkomnar han de komplexa nyanserna av rollspelssamhället och söker skapa minnesvärda stunder för alla som delar hans virtuella värld.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa intressanta och nya historier genom att använda John Ekmans bakgrund som före detta entreprenör och teknikentusiast. Det kan vara spännande händelser inom teknikvärlden, affärsrelationer eller personliga utmaningar som ger djup och varieradhet åt berättelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, som rollspelare, är öppen för att låta händelser utvecklas på ett sätt som gynnar eller ger fördelar åt den andra spelarens karaktär eller sidan. Det handlar om att skapa dynamiska och intressanta berättelser genom att vara flexibel och inte nödvändigtvis sträva efter att alltid vinna eller ha övertaget i varje situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel skulle kunna vara: RDM ( Random Deathmatch) vilket innebär att man dödar en annan person utan att ha ett bakomliggande scenario med personen. Copbait, är när man försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel köra mot rött framför polisen. Röst: Karaktären ska ha en realistisk röst i förhållande till hur den ser ut. En kvinna skulle därför inte kunna ha en mansröst likaså tvärtom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit involverad i rollspel på andra platformar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som personen bakom John Ekman, strävar jag efter att göra rollspelssamhället roligt och varierat genom att vara aktiv, kreativ och hjälpsam. Jag är öppen för olika händelser och samarbeten för att göra berättelsen spännande. Jag värdesätter samarbete och vill skapa en trevlig och positiv atmosfär för alla spelare. Målet är att alla ska kunna ha kul och utvecklas tillsammans i rollspelssamhället.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka