Nekad Jan.10.ohlsson | Medlem ansökning [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charizard

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Charizard

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan ohlsson 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bra, bakrund jag har spelat fotboll och saker mina föräldrar har varit närvarande jag har alltid velat hitta på nya saker och dom har alltid stöttat mig i det var det än va. jag har pluggat, bygg linjen. mina framtidsplaner är att bli polis och förbättra sammhället. och förbättra sevren och komma med nya ideer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? trevligare rp roligare rp säkerhet i stadern jag vill inte att nån ska behöva gå ensam. och jag har en önskan med att ni gör gator så det blir lättare att hitta och veta var man är. det hade varit bra tror jag så dert ska jag kämpa för att det ska hända.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör inte allt för att vinna att man offrar sig för att nånm annan ska vinna det senario typ. man kan inte alltid vinna. typ men det är det jag vet i allafall.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? kört för fort inget mer några svordommar inte så mycket mer faktiskt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får lämna ett senario som om du blir kidnappad kan du inte lämna för att komma undan . du får inte häller reta upp polisen och söka deras uppmärksammhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är trevlig och gillar att förändra och förbättra saker jag vill vara med att förändra! Jag har spelat klite på den här servern innan och tycker att det är en fantastisk server och är gärna med och förbättra.r.

Nekad.
Anledning:
´Kunde inte reglerna tillräckligt för att nå upp den den nivå vi söker, annars väldigt bra intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka