Nekad jamiesörqvist1 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Vad heter du på discord? ebboz83#6498

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9:00 till 20:00 typ

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 7 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger har jag blivit bannad men typ 3 felaktiga.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Jo, en servervakt enligt mig är en som hjälper till på denna server och servervakter underlättar för staffsen så om tillexempel en staff är mitt upptagen i ett scenario så kan sedan en servervakt banna han för och sedan skicka in klipp på det. en servervakt e också en som lär folk vad man får göra och inte får göra på denna servern. en servervakt somsagt lär folk läxor igenom att banna eller kicka då skriver man i anledning vad de brytter imot och sedan så kan ta de och lära sig av sina misstag. en servervakt somsagt hjälper till folk på servern, servervakter e en helt vanlig spelare på servern som bemötter och sedan lär folk av sina misstag.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jo, jag tycker att jag är lämplig för att jag tycker att jag kan ta ett sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av de misstagen. och jag tycker att jag är lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar somsagt och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och inte är.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är att man ska kunna skötta sitt job som man då har fått man ska aldrig använda sina perms till onödan eller använda de till secnarion man får bara använda de när man tillexempel dör av miss eller tillexempel dör om man råkar blir knockad med ett vapen. Sen så ska en servervakt också veta vad de använder sina perms till och dels veta vad de gör. och en servervakt ska också alltid kunna hjälpa till och underlätta för staffsen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse e att jag använder mina egna perms utan anledning .t.e.x om jag ressar mig själv utan anledning det e abuse. och korruption e lite osäker men vet mycket väll att jag it kommer göra korruption men lär mig fort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka