Nekad jamiesörqvist1 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Vad heter du på discord? ebboz83#6498

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. helger 9:00 till 20:00/vardagar 15:00 til 20:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

vad e ens servervakts uppgift? ens servervakts uppgift e att underlätta för staffs och hjälpa till på servern genom att kicka/banna alla som bryter mot reglerna samt göra unive till en bättre plats genom att minska alla som bryter mot reglerna samt lallar och sånt men jag vet att jag kommer klara av detta som servervakt. och som servervakt ska man abslolut inte leka med sina perms man ska använda dom på rätt sätt alltid. t.e.x ifall min kompis dör utav en bugg då kan jag it bara revva man ska alltid ha bevis som servervakt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag e lämplig då jag e seriös rp samt mogen och nu för tiden har jag it så mycket att göra så vill ta lite mer ansvar genom att bli servervakt för att ta mer ansvar. ksk har skrivit lite på min ansökan men jag kommer nog klara av detta ansvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. sv abuse e t.e.x att man revvar sig själv utan anledning/korrupttion e typ samma sak bara att man it ska använda toggleid under scenario
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top