jamal1174
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JamaLisYourDaddy/
Ditt Hex-ID: steam:1100001191ecf84
Vad är din discord tagg? jamie001
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ej staff som bannade mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt i sandy sen ramla jag igenom mappen 2 gånger sen blev jag kickad och fick upp detta meddelande när jag försökte joina tillbaka
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban pga anticheat så vene vad som hände direkt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej vet ej
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inge fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:1100001191ecf84
Vad är din discord tagg? jamie001
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ej staff som bannade mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt i sandy sen ramla jag igenom mappen 2 gånger sen blev jag kickad och fick upp detta meddelande när jag försökte joina tillbaka
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban pga anticheat så vene vad som hände direkt
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej vet ej
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inge fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: