Nekad jalle | Ansökan till Servervakt [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalle

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? jalle1173

Vad är ditt Hex:ID 1100001460d4191

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så brukar jag vara aktiv från typ 15:45 till 21:00 och på helger så typ 10:00 till 23:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Början av sommarn 2024. Men sen har jag quita och sen börja igen och jag har blivit bannad nåra gånger. Men sista jag vart Medlem var det 10 Mars.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte sätta in bilden jag vet inte varför men det står att jag har blivit bannad 7 gånger iaf.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt Rp,ar som vanligt men kan kicka och SV banna ifall det är någon som gör ett regelbrott samt lallar till exempel cyklar på sjukan och skriker. Servervakter är också till för att underlätta staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag Rp,ar som sjukvårdare mestadels men då och då så Rp,ar jag som krim på min andra karaktär. Men när jag jobbar på sjukan så är det många som lallar eller är nya och inte vet så mycket så det kan underlätta för dom och för mig. Också vill jag prova något speciellt med mycket ansvar som en servervakt har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall du spammar typ /kick eller /svban utan någon har gjort ett regelbrott. Eller om du hotar med att banna någon ifall han rånar dig.

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kraven på 30 dagars medlemskaps period.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka