Nekad jag vill ha örsk | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jag vill ha örsk

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198199097163/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? guchken#6408

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Ragnar Andersson och är född och uppvuxen i en liten stad i Norrland med sin bästa vän Abdi. Ragnar har alltid älskat allt som har med motorer att göra. Han är 22 år och har som sagt ett intresse av motorer och bilar. Hans drömjobb är mekaniker, Vianor eller köra taxi för att få lite variation i livet. Hans familj var ganska skör då hans pappa var alkolist och slog Ragnar och hans två syskon och mamman så han hade en väldigt svår uppväxt, efter ett tag dog pappan och då behövde Ragnar ta hand om syskonen för att pappan inte fanns där längre.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill och hoppas på att jag kan och kommer bidra med ett bra RP som alla tycker. Och för att kunna ha ett roligare jobb som kräver Whitelist men också ha whitelist bara för att det faktiskt är en server som det är värt att ha whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag skulle vilja ha ett mer seriöst jobb och jag tycker om serverns RP. Jag tror och hoppas att jag kommer bidra med seriös RP efter alla åtsägelser som jag fått på servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den på FiveMs rekommendera sida.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid utvecklas inom mitt eget RP och även lära känna fler personer eftersom att den enda han känner är Abd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? förtillfället så spelar jag inte på någon annan server.

Tillbaka