Nekad Jaffar byn | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jaffar byn

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199021954001/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:530844136

Vad är din discord tagg? asaad#5899

Vem var det som bannade dig? diaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-14 171058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka körde på en medborgare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råka körde på en personen sedan sprang jag ut ur bilen för att kolla till honom och ville be om ursäkt men han aldrig göra det för då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var det, det kanske skulle vara en mild vdm men grov var det aldrig. jag råkade köra på EN person. Jag använde aldrig min bil som ett vapen killen sprang runt i sjukhus parkeringen och framför bilarna!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var att jag slå tillbaka på en npc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att unvika att köra där ochser till att vägen var fri från människor

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att köra försiktigt och att unvika stora grupp samlingar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

§ 1.2 VDM
VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen.

Sen har jag bara 3 ban senaste 3 månaderna och det säger mycket om mig som spelar att jag inte gör sånt.

Jag vet ej om du har körkort men ibland brukar folk springa framför bilen men man hinner bromsa, men med import bilar som går från 0-100km/h i 1 sek hinner man inte bromsa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka