Accepterad Jackii | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jacki113

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag har två karaktärer en kriminell vid namn Asim Ali men också en laglig vid namn Mats Sjöberg!
i Denna ansökningen kommer jag att dela med mig av den jag kommer att rpa på eller vill bygga upp en karriär med här på unive nämligen Mats Sjöberg.

Mats Henrik Sjöberg tidigare polis här på unive. Född 1989 i Malmö men flyttade snabbt upp redan när han var 7 år upp till Sthlm då hans pappa fick ett jobb där. Mats passion inom livet är att alltid ta andra hälsas först för att han vill att alla ska se hand närvaro som en stabil och säker miljö. Säkerhet e hans nummer 1 varför han blev polis från första början, han ville ge säkerhet till staden mer än vad som redan finns. Stoppa de kriminella och få alla att kunna känna sig trygga i sin vardag.

Mats är en väldigt glad och trevlig person men kan bli väldigt bestämd när det behövs han tar saker som mest seriöst när han är med folk han inte känner på grund av att då kan han fokusera som bäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra polis RP, om inte polis yrket funkar så kommer jag att försöka att bidra till antingen advokatbyrån eller något annat som behövs på servern. Jag älskar att prata så social rp är något jag kommer se fram emot att va en del av på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska RPa så man inte bara själv vinner scenariot utan att den andra parten också ska få en chans, med andra ord man spelar för den andra partens vinst och att den andra personen ska se det roliga i scenariot och vilja rpa på lika dana scenarion igen!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM ( Att man inte får döda folk utan ett bakgrunds scenario ), VDM ( Att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen )

Har du någon erfarenhet inom rollspel? A spelat på unive sedan 2020 ungefär och på många andra servrar under åren har 2000 timmar +

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, har varit medlem många gånger innan men har inte spelat på ett tag så vill komma tillbaka

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka