- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob
Vad heter du på discord? jacke#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:16.00-18.00
tisdag: Spelar inte
onsdag:16.00-18.00
torsdag:spelar inget
fredag:15.30-00.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart är det 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 stycken men det var för längre än 3 månadersen när min brorsa körde på detta konto jag fick ha detta konto så jag har fått 1 av dom där bansen och det var igår men jag banöverklaga den för att den var felaktig. bilden finns där nere.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att alla ska bete sig och rpa bra och hålla sig till reglerna, det är därför en servervakt ska ha så bra rp nivå som möjligt för att då kan andra lära sig efter den personen som har en bra rp nivå. En servervakt ska kunna minst rpa helt normalt och samtidigt underlätta alla andra arbeten för alla staffsen. En servervakt ska också dva bilar som står i vägen mitt på gaten och sönder t.e.x och då sak inte staffsen behöva göra det då akan servervakter ta det.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att mina kompisar har varit sv innan och tyckt att det var kul. Då tänkte jag att jag kan ge det ett försök. Och jag vill hjälpa servern med att kicka dom som inte kan hålla sig till reglerna och dva bilar som står i vägen har sätt jätte många idag som bara står i vägen och är sönder. Och jag vill göra så att staffsen har mer tid för ibland så är det jätte många som sitter i support och behöver hjälp och då kan jag hjälpa staffsen att dva bilar och kicka dom som inte sköter sig så dom får mer tid till det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse det är när man är i ett scenario och så använder man sina perms till att vinna scenariot eller komma undan. t.e.x är att om jag kör runt i en bil med mina vänner så ser vi gänget som vi har gängkrig med och vi börjar skjuta mot dom och Efter en liten stund så dödar dom oss alla men jag revivar mig själv och mina vänner för att vi sak skjuta ner dom och vinna scenariot. och sen bannar jag dom bara för att.
Vad heter du på discord? jacke#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:16.00-18.00
tisdag: Spelar inte
onsdag:16.00-18.00
torsdag:spelar inget
fredag:15.30-00.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart är det 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 stycken men det var för längre än 3 månadersen när min brorsa körde på detta konto jag fick ha detta konto så jag har fått 1 av dom där bansen och det var igår men jag banöverklaga den för att den var felaktig. bilden finns där nere.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till att alla ska bete sig och rpa bra och hålla sig till reglerna, det är därför en servervakt ska ha så bra rp nivå som möjligt för att då kan andra lära sig efter den personen som har en bra rp nivå. En servervakt ska kunna minst rpa helt normalt och samtidigt underlätta alla andra arbeten för alla staffsen. En servervakt ska också dva bilar som står i vägen mitt på gaten och sönder t.e.x och då sak inte staffsen behöva göra det då akan servervakter ta det.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att mina kompisar har varit sv innan och tyckt att det var kul. Då tänkte jag att jag kan ge det ett försök. Och jag vill hjälpa servern med att kicka dom som inte kan hålla sig till reglerna och dva bilar som står i vägen har sätt jätte många idag som bara står i vägen och är sönder. Och jag vill göra så att staffsen har mer tid för ibland så är det jätte många som sitter i support och behöver hjälp och då kan jag hjälpa staffsen att dva bilar och kicka dom som inte sköter sig så dom får mer tid till det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse det är när man är i ett scenario och så använder man sina perms till att vinna scenariot eller komma undan. t.e.x är att om jag kör runt i en bil med mina vänner så ser vi gänget som vi har gängkrig med och vi börjar skjuta mot dom och Efter en liten stund så dödar dom oss alla men jag revivar mig själv och mina vänner för att vi sak skjuta ner dom och vinna scenariot. och sen bannar jag dom bara för att.
