Nekad Jacke02 | Beslut Överklagan [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacke02

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1Jacke

Ditt Hex-ID: steam:1100001445f3c94

Vad för typ av beslut gäller det? 10 poäng + 4 dgr ban

Vem/vilka tog beslutet? olsson

Varför tror du själv att beslutet togs? FÖr att jag gjorde fel och undvek kryckan och jag förstår att jag gjorde fel men satt i en knipig situation

Hur är beslutet felaktigt? Ja eftersom att jag är misstänkt för vapen brott så varför skulle jag då säga mitt namn framför polisen de då säljer jag ju bara mig själv helt och blir efterlyst och har hela kåren efter mig och jag säger ju även namnet 2 gånger i klippet men sen att han inte hör är inget jag kan göra åt saken. och sen tycker jag även att de borde ha varit mild powergaming om de skulle ha varit någon för det är inget jag kan göra eftersom att polisen står runt om och jag var misstänkt för vapen brott de klart jag inte säger mitt namn då sen så försöker jag ju säga de men han lyssnade väll inte eller något. sedan så är det ju också hans fel då de är han som ska kolla upp innan vem han ger vård för han ska ge krycka när jag ligger död sen ska han hjälpa mig. alltså det är hans jobb att hålla koll sen kan man vara snäll visst men jag var i en svår sits

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/screen-capture/clips/mZGMxECDT6MXvQPU4?invite=cr-MSxlZW0sODE4OTc2MTI&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka