Nekad Jättekul07 | Medlem ansökning (didrik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jättekul07

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/snoppfitta/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Gradin

Vad är ditt discord namn? jättekul07#5326

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Gradin och har 2 äldre bröder jonas och jim. Hugo har haft ett normalt liv men vill börja i det kriminella livet. när hugo var 14 år gammal börja han röka vilket lede till sjukhus och runt 16 års åldern sluta han röka för att det var dåligt för hans hälsan. nu när HUgo har fyllt 18 år så vill han börja i ett gäng. han hade inga vänner för att han bara skapa problem. Hugo hade det jobbit i sin uppväxt vilket lede till att han fick dåliga betyg hans pappa slog honom. hugo började på något bygg men vill lämna det livet för det kriminella. Hugo gillar bilar och att göra affärer med dåliga personer. hans pappa var alkoholist och han mamma jobbar på ikea dom bor i en 3a för att dom knappt kan betala hyran efter som att hans pappa jobbar inte. hans 2 bröder jonas och jim har flyttat utt pågrund av deras pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med sjukt bra rp nivå på den här sjukt bra servern man kan ta hjälp av andra och hjälpa andra. det är sjut hårda regler vilket gör server bra och man kan känna sig trygg. det jag tycker är kul är att alla får vara med. och om jag bilr medlem så kommer jag jobba som kriminell.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det finns så snälla personer och bra staffs och att det är en väldig seriös server och bra rp om inte hade jag inte gjort min medlems ansökan

Hur hittade du Unive? blev tipsad av en kompis i skolan han sa joina unive sjukt bra server. jag har sätt en hel del på tiktok ochså

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att folk ska tycka att jag är allmänt skön person och bidra med det kriminella och att tjäna pengar på droger vapen bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli kriminella bli omtyckt av folk. jag vill ochså börja strema rp när jag får min twitch att funka. och sen vill jag uppleva
gängkrig drogaffär eller nåt liknande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka