Nekad jänt | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jänt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967220506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? D2#0009

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mange Holt, han har bott i område där ekonomin har varit lite sisådär, hans föräldrar är skilda och hans pappa har alltid varit väldigt dryg mot honom som gjort att Mange har ett ganska starkt pannben och smärttröskel. Mange försöker ju såklart bli en man med bra ekonomi men på grund av hans speciella uppväxt har han lärt sig att pengar gör än inte glad, därför äger Mange inte de dyraste bilarna i stan och kör hellre lite äldre bilar som kan anses vara lite stiligare. Han tycker som sagt inte om att visa att Mange är en rik person, även om det ligger miljontals kronor på kreditkortet skall man inte gå runt och flexa med det. När Mange var 13 år testade han Marijuana för första gången och senare år efter det ledde till att eget fram skapande av flertal olika droger.. Som jag nämnt lite ovan var Manges föräldrar ej speciellt schyssta mot honom, dem har behandlat honom ganska dåligt och detta kan vara anledningen till att Mange sakta men säkert kröp in i den kriminella verksamheten. Han är väldigt kompetent när det gäller vapen och har varit expert sedan 15 års ålder. Mange har även adhd vilket försvårar det för både honom och hans kolleger ganska mycket, men jag skulle själv säga att Mange inte hade varit i denna värld om man inte hade ADHD, frågan är bara om Mange hade tur eller otur med att ha ADHD:n.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt social och har bra RP förmågor då jag har rpat i två år på ett ungefär. Jag känner att denna server är bara ännu mer utveckling i mitt RP och jag vill gärna kunna få den utveckling som servern är potential till att ge mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem här för jag anser att detta verkar som en riktigt bra server där Staff behandlar alla med respekt och vet hur man ska bete sig som maktinnehavare.

Hur hittade du Unive? Har kollat twitch lite gran men jag har även vänner som har pratat om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas och att ha roligt med andra spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag har sagt tidigare så vill jag utveckla mitt RP:ande och det är något jag känner att denna server kan bidra till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället så jag tycker det är lämpligt att söka just nu då jag saknar en server att spela på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top