Accepterad Jäger06 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jäger06

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? jager1354

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Sträng Rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är 22 år gammal och är uppvuxen i Stockholm. Han har en mamma som heter Lisa och pappa Gunnar. Lisa är uppvuxen ifrån Halmstad och Gunnar Stockholm. De två träffades mitt i Stockholm på ett café. De fortsatte att vara med varandra hela kvällen tills det började bli sent. Sen då 2001 så skaffade de Elias. Han han ett väldigt stort intresse av bilar och vapen. Så det blev väldigt mycket sånt hemma i huset som de hade. Farsan va ju jägare så det va där hans intresse av vapen kom ifrån. Sen bilar hade han bara gillat sen han föddes. Sen gick alla åren och Elias hade de väldigt bra. Han skaffade jobb när han va 18 och började jobba som bilförsäljare. han sålde Bmw, Volvo och Volkswagen eftersom de va hans favorit bilar/märken. På fritiden va han jägare då som sin pappa va/är. han brukade jaga älg mest och de var uppe i fjällen han jagade mycket. Han träffade en tjej när han va 24 som han älskade och de flyttade ihop i en liten villa i uppsala. Sen gick åren och de skaffade Melvin ett riktigt busfrö

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rolig och seriös RP då jag har RPat mycket så jag vet hur man gör det roligt för båda parterna. Har väldigt bra erfarenhet inom RP då jag spelat RP i 2 år snart så jag kan reglerna och vet hur man ska göra det roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att gå med vinst ur ett scenario utan att kunna göra rolig RP så att motparten kan gå vinnande ur ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot serverns regler på väldigt länge tror de var flera månader sedan lämnade bara discordsens denna gången för att jag skulle lägga av me RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Death match - Att man inte får döda någon utan bakomliggande scenario. VDM Vehicle Death Match - Att man använder ett fordorn som vapen. Senm finn det Röst regeln som betyder att din röst ska passa till karaktären och ifll du RPar en vuxen man så ska man inte låta som om man är 12. man ska ha mörkare röst och har man inte de så måste man använda voice changer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka