Accepterad Izzoo | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Izzoo

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cycowax/

Ditt Hex-ID: steam:11000011041eef0

Vad är din discord tagg? elchapotito.

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: image_2024-08-15_184028828.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fanns en diskution mellan en tjej och en kille vid trygghannsa om raggningsrepliker och jag sa inte så mycket tills dem snacka om raggningsrepliker och då sa jag att mitt namn är habib och jag kan göra dig till habibti till tjejen, det menas man gör henne till sin fruga sin älskling, detta är allt RP sen blev jag avstängd för sliskigt beteende mot tjejer???

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sa till tjejen: mitt namn är habib och jag kan göra dej till habibti om du vill

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ser inte varför de va sliskigt , jag RPA på något som inte låter fel att jag kan göra en tjej till min älskling?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte vad jag kan göra bättre, enligt mig är det inget fel och säga så men om ni tycker det fel så absolut så ska jag inte säga det mer, de va exakt en mening jag sa till henne som fick mig och bli bannat och de va en fråga inget sliskigt alls.....

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja då har jag förstått att ni inte tolererar att man kan "fixa" brudar på RP så då så ska ej hitta fru eller tjej till min karaktär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka