Accepterad Itz_Julle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Itz_Julle

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Julian

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är GUNNERFOOD09

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gjörgen andersson och är 38 år. Han är en skånsk grabb som är snäll och vill inte skada nån. Gjörgen är en man som växte upp på en bondgård nära unive och blev mobbad för hur fattig han var. Han hade aldrig några rena kläder. alla hans kläder var också trasiga. Gjörgen fick aldrig några kompisar i hela hans skol år och gymnasium. När gjörgen gick ut gymnasium hade han inte så bra betyg och jobbade hos sin farsa som bonde. Men en dag fick han nog med att vara fattig och flyttade in till staden (Unive). Där så jobbade han som byggarbetare och började tjäna bra med pengar. Han kunde änklingen köpa nya kläder som inte var smutsiga eller trasiga och han älskade inne i staden (unive). Han började också att få många kompisar.
Gjörgen har ett stort intresse för billar och motorcyklar han vill gärna ha en snabb bil eller motorcykel. Han gillar också att mecka eller bygga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra rp eftersom att jag spelar som att det vore riktiga livet och jag leker liksom inte runt utan jag tar det på allvar. Jag vill även få till bra och roliga rp:s.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vins i ett scenario innebär att båda parterna i scenariot ska ha kul oavsett om de vinner eller förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Vdm= att man inte använder sitt fordon som ett vapen och då menas det med att man inte ska köra över folk med sin bil.Som är den grovaste regeln inom rp och det innebär att man ska tänka logiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat ett annat bra rolespel och jag leker inte runt,jag kör rp:s seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill gärna gå med och ha det kul!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka