Accepterad ItsVonkZ | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsVonkZ

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Användarnamn: ItsVonkZ

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034778383/

Vad är din discord tagg? VonkZ#2210

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? COPBAIT

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag var på Mekonomen och ville fixa min bil och sen så var det poliser där som hade avspärrat och jag ville bara fixa min bil och sen så ville jag säga till dom som jobbade på Mekonomen att fixa min bil och sen skulle Polisen arrestera mig för ingenting och sen så försökte jag att fly och jag valde att vara kvar på platsen och sen så gjorde jag 10 varv börn med min bil för jag var uttråkad och det hade gått för lång tid och sen så blev jag bannad för COPBAIT

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nja men jag tror det var Duping... Jag minns inte så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att Mekonomen fixade min bil och sen så kunde jag åka iväg från platsen...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Enligt mig så fattar jag inte att jag blev bannad men jag fattar ju att det var COPBAIT Att jag börnade med bilen 10varv framför Polis men jag var ju uttråkad för att jag ville fixa min bil...

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka