Accepterad ItsHampe | Whitelist ansökning [TwitchDim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItsHampe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: ItsHampe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053585895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? ItsHampe#0084

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Allan som är 25 år gammal är en tuff kille som oftast gör dumheter, han brukar vara med ni olika gäng. Allan har haft det ganska tufft hans mamma och pappa överdoserade och han flyttades till sin moster och senare uppväxt där men började tidigt vid 14 års ålder att ta droger och hänga bland dåligt umgänge.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är en seriös spelare som följer regler och har bra respekt för staff och andra spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill spela på en seriös server som man kan känna att man duger på vill kunna spela utan massa folk som förstör för en eller att det är massa bråk. Jag hoppas att man får vara med på en server med bra respekt för andra spelare och deras spelande så detta är vrf jag vill bli whitelistad på denna server för jag tror den är bra.

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 600 fast 500 på ett gammalt konto kan länka det om det behövs

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ag är med och driver en server just nu men den är inte uppe helt en men jag har spelat på andra servrar å

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka