Nekad itsch6 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heltrazy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
51
Reaction score
0
Ditt discord namn: heltcrazy

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, prisökning + 7dgr ban

Vem/vilka tog beslutet? @William07

Varför tror du själv att beslutet togs? Då vi var flertal kriminella på en och stamma plats och stod "grupperade" runt massvis poliser.

Hur är beslutet felaktigt? Då vi var flertal kriminella runt poliser. Klippsen jag fått skickat till mig så syns jag en gång. Det var ett par kriminella vi hade diskuterat lite sedan åkte vi runt, ingen sköt, ingen riktade, ingenting. Blev sedan pittad av polisen och åker runt ikea och står och lagar min bil. Sedan åker jag in i sandy för o kolla vad som sker så kommer polisen dit bloockerar in mig så blir jag bannad. Man ser mig även två gånger stå runt 3 bilar och snacka lite sedan kommer flertal MOT MIG. Vi var inte grupperade från början alla kom ifrån ingenstans och jag hade ej möjligheten att åka ifrån. Blev sedan inbloockerad av flertal poliser samt kriminella och kunde inte komma ut från något tillfälle. En minut senare blir jag bannad. Vet inte riktigt vad JAG gjorde fel i detta scenario och hur jag inte var diskret. Förstår att vi var flertal personer och att det blev lite kaos. Men man ser klart och tydligt i klippen jag fick skickade att jag var med 2 ggr endast och åkte iväg varenda gång ifrån stället där alla stod gruperade. Jag anser att JAG inte gjorde något fel sedan kan jag inte prata för vad alla andra gjorde i scenariot för det var för många runt i området och det tyckte jag själv och det är därför jag åtke iväg ifrån området där alla var.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...6190e7e727d7589ea747784beaf8db2f1ab11f22133b& https://cdn.discordapp.com/attachme...6972c190c5f3bba88f4174731ecfb8abc597880ee7b4&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka