Nekad Issebox | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issebox

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
-10
Vad är ditt namn i verkligheten? Isaa

Vad heter du på discord? IsaaSkillz#6555

Ange ditt födelsedatum 9 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 15:30-23:00
Helg: 12:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Från 16 juni 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad ungefär 2-3 gånger när jag var ny i staden och lallade mycket. Men nu när jag har förstått spelet och rpa så har jag inte blivit bannad sen dess. Jag har inte tyvär nån bilder på det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att alla regler följs. VDM, RDM, Copbait, Suntförnuft, Powegaiming, Metagaiming, FearRP, NLR och Combat Logging. Helt enkelt ska man bara rpa som vanligt men om någon bryter mot en regel så kan det innebära kick eller ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom att jag vill utveckla servern till en helt annan nivå. Det ska vara roligt att rpa inte bara att alla bryter mot reglerna hela tiden. Det är därför jag vill vara en servervakt och jag vill utveckla servern till en helt annan nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man inte använder sina Perms correct till exempel för att vinna ett scenario. Ett exempel på korruption är att ressa sig själv i ett scenario för att inte tappa sina grejer man har på sig.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top