Accepterad issasaw1 | Ban Överklagan [Toshiro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issa

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,746
Reaction score
52
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? issasaw1

Vem var det som bannade dig? Toshiro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 170556.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag såg hans clip o från hans vinkel ser de ut som ja verkligen kör över med flit o vdmar han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina vänner skulle in o köpa tram från sjukan så ja fick stå me bilen tills min vän skulle köpa de va hans bil så ja körde runt me den för den såg fet ut o ville åka runt me den, så jag gick fram till folk o hälsade o lallade lite ba osen råka ja köra över han för bilen gick upp snabbt i hastighet o jag har aldrig importer så är ej van att de går så snbabbt så råkade köra över han, men bad om ursäkt o skrev miss o bad om ursäkt o gick sen där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, för att han såg att jag vdma men från mitt clip så ser man att jag påriktigt råkade o inte var me flit tydligen lina jag men vet ej va de betyder men ja har bevis som ja kan visa där ser man att ja bad om ursäkt o att de ej var med flit ja gjorde de.

Råkade köra över en person som sagt o bad om ursäkt o han fick ress o allt o de va ej med mening, så körde ej över folk alltså fler de va en person ja råkade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Olika saker som hänt förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört alls men som sagt visste ej att den körde så snabbt upp i hastighet men de va legit ej me flit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte tesa olika importer på SJUKAN då en sånt missförstånd kan inträffa o att olika bilar går upp i hastighet i olika tider.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka