Nekad issakko | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

issakko

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/issakko/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Carlén

Vad är ditt discord namn? issakko#9078

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ganska så chill person vill helst inte vara den som alla kollar på. Vill hjälpa folk och strövar efter att få göra saker som hjälper folk att få det lättare/bättre för sig. Gillar bilar och att köra dom är också bra på det. Är 22 år och är också en väldigt nyfiken människa. Vill göra mycket i livet och hjälp olika folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker om eran server och tycker själv att jag är bra på att RP. Kommer att försöka göra servern bättre genom att göra mitt jobb och få folk dit dom ska. Vill göra staden till ett bättre ställe. Kommer att göra det bästa jag kan på att RP och göra det kul för alla. Kommer inte heller att bryta mot några regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en väldigt bra gjord server och det är många som spelar på den. Alla kanske inte är dom bästa på att RP men det är lite därför det är kul man kanske kan försöka att få alla och bli bättre och inte köra bil helt galet Det är nog den ända svenska servern som inte är 18+ och inte så dålig.

Hur hittade du Multistaden? Vill hitta en bra svensk server och spela på och då kom denna server upp och jag såg att den var mång spelar och den såg bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra det kul för alla. Vill få en bra upplevelse med allt och alla. Vill få ett bra och roligt liv inom RP världen. Man kanske kan skaffa några kompisar som man kan ha roligt med. Vill till stor del få ett roligt jobb att ha

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? AOGPD och den är inte svensk men spelar inte på någon annan svensk server.

Tillbaka