Nekad Isakk2 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: f904b848449866bf1a15c84f85b52d34.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att några av mina tidigare klipps var med i ett montage som fanns ute på youtube. Jag har varit bannad nu över 1 månad och vet inte vad jag ska göra för att få en ny chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sommarjobb när detta med bannen och allt skedde och sen när jag kom hem var jag bannad från dcn. Jag förstod inte vad jag hade gjort för fel men efter ett tag insåg jag att det var för en händelse som hade hänt för 3 månader sen när jag skickade mina skottklipps till en grabb som gjorde ett allians montage och då la han ut den när han blev p bannad. Vet inte vad som behövs göra för att jag ska få en ny chans men jag är ingen sån person längre jag har alla mina minnen på unive ber er ba en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig förstår att ni kan se det svårt på att mina klipps varit med i ett skott montage men jag ber verkligen om ursäkt för det hoppas verkligen på en ny chans vet inte vad som krävs för att jag ska få bli unbannad på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ganska många gånger men mestadels felaktiga och omplacerade men även bans jag fattat till 100 procent

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet att ni kanske ej tror på det jag skriver efter varje överklagan ni nekat men vad jag kunde göra annorlunda är att skita i att ta del av sånna montage. det var ett engångsmisstag som aldrig kan eller kommer ske igen. Hoppas ni tror mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt mig att klippsen jag skickar kan användas i p12 montage och det kan sätta mig i skiten i framtiden men jag visste inte det förens jag vart bannad men jag har lärt mig påriktigr nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A

Om ni vill neka kan du bara skriva när jag har chans och bli godkänd när isf nästa överklagan ska ske ber dig

Kom igen vem som en tar denna ansökan jag har steppat upp jag är inte samma som innan ge mig en ny ärlig chans. Har kollat flera som fått en sista chans och jag lovar blir jag utsatt en sista chans så kommer jag verkligen bete mig jag ångrar allt ber dig wux va schysst har suttit över 30 dar nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka