Nekad Isakk2 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk2

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isak._

Vem var det som bannade dig? Wux bannade mig

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2035.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är på Öland me farsan så jag jag kan ej ta direkt bild men ja jag har då blivit bannad för anledningen p12 montage. Mina klipps var med i ett p12 montage vilket resulterade till permanent avstängning och det var förståligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb som var med i min allians la upp ett montage på youtube där mina klipps var med och det gjorde till att wux såg mig som en p12 och bannade mig för montaget. Hade ingen aning om att han la upp det då han endast sagt att youtube videon skulle stanna mellan ett par personer om man vill titta bak för minnen. Bad honom ta bort mina klipps från montaget men överklagan var ända vägen till ett svar. Jag vet att ni kanske ej tror på mig när jag säger detta men har suttit denna permanenta bannen ett tag nu. Jag vet att det ej går att ändra i det förflutna men jag har verkligen sett mitt fel i detta och jag ångrar det med varje dag som går. Och allt jag beger om är en ny chans där jag kan visa er att jag verkligen lärt mig av mitt tidigare misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej som det låter mina klipps var delaktiga i ett p12 montage och det hör inte hemma på unive och jag vill bara ändra allt så det blir till rätta men det går inte så jag ber er om en ny ärlig chans då jag verkligen kan visa för er att jag kan bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ett antal gånger tidigare mestadels VDM, sunt och små bans som jag tagit lärdom över men senaste 3 månaderna har det varit omplacerade bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att detta jag skriver nu kommer direkt från hjärtat. Jag hade kunnat skita i vad han sa till mig den där gången om montaget jag vet bättre en att förodda unive på ett sånt sätt. Jag har verkligen sett mitt fel och jag ångrar allt som hände i det förflutna just den dagen. Jag kommer aldrig shareaa mina klipps till någon igen jag vet aldrig vad som kan hända

Ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt mig mycket varje detalj av bannen har jag suttit och lärt mig av att aldrig skicka klipps på när jag skjuter och det finns inte mycket mer o säga en att jag ångrar det som hände och jag hoppas på en ny chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Tes

Om ni nu nekar kan ni isf skriva varför, när ska jag göra nästa överklagan för att det ska vara värt att bli godkänd.

Som sakt har jag lärt mig av bannen så ber 320 Emilia eller wux om en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka