Nekad isak2007 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isak2007

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/FJ Isak/

Ditt Hex-ID: 110000115612313

Vad är din discord tagg? isak#9457

Vem var det som bannade dig? hansson

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde runt där mina kompisar var tagna av några vakter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde dit framåt och tillbaka och han sa till mig att åka en gång sen undra han vad jag gjorde och då sa jag att jag undra vad som hände sen körde jag tillbaka för jag skulle den vägen sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag skulle bara iväg och då blev jag bannad för copbait när det inte ens var poliser trodde inte man fick copbait av vakter för det finns ingen regel heller där det står att man inte får köra bland vakter

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång körde jag bil på fälgar sen fick jag sladd och sen blev jag bannad
en annan gång så tog jag en bil där det var en kille vi lurade att han skulle gå ut
en annan så hoppade jag på en sten
dem andra kan jag inte komma ihåg för dem var så längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört den vägen och förbi vakterna där flera gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte köra flera gånger förbi vakter

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka