Accepterad Isak04 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak04

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
444
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299915543/

Ditt Hex-ID: 1100001143ea517

Vad är din discord tagg? Isak#1441

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppsan... Kunde inte acceptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig mot en kille i discorden och jag ångrar de nu.
Jag kommer inte ihåg exakt vad som hände eftersom de var i december men hur som helst jag skrev otrevliga saker till honom som jag ej kommer ihåg då de var 4 månader sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med killen i discord (chatt).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag gjorde fel. Det var i december så kommer inte ihåg exakt men vet att jag skrev otrevliga saker till han och han skrev de till mig. Jag blev varnad av staffs och jag fortsatte skriva men var inte otrevlig mot han.
Just under den stunden så valde jag att fortsätta skriva med han men hade de hänt igen så hade jag slutat direkt när staffs säger till mig.
MEN, när jag vart tillsagd lugnade jag ner mig och skrev inga mer otrevligheter.
Som sagt de var i december så kommer ej ihåg exakt vad jag har skrivit till han.
Men jag vet att jag har gjort fel och blir jag unbannad kommer de inte ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag har försökt lära mig av mina bans och inte göra om samma fel igen.
Jag har aldrig varit bannad på discord servern tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha slutat skriva helt när Admin skrev till mig att sluta istället för att fortsätta skriva till han.
Men just under den stunden var jag lite irriterad och valde att fortsätta skriva med han och de var ett misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska bete mig i discorden i fortsättningen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka