Nekad Isak Lindberg | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor.NI

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Viktor

Vad heter du på discord? Viktor.NI#3090

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag borde bli chef då jag är mogen, erfaren inom rp, och jag har 1.5 månads erfarenheter från en annan stad där jag jobbat på Sverige Taxi. Jag är nog perfekt som chef då jag älskar att möta kunder varje dag. Om jag blir chef så kommer jag se till att alla gör sitt jobb på rätt sätt och kommer även skapa en discord för Gripen Taxi AB, Där systemet blir lättare att styra när du har alla Gripen Taxi AB roller och alla VC kanaler osv,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som Taxi Chauför (stav) i 1.5 månad i en annan stad, Sedan flyttade jag till denna stad och är ni anställd på Gripen Taxi AB. Jag är en trevlig person som är erfaren med att träffa kunder osv, Jag älskar att träffa kunder och sen också bemöta dom på bästa trevliga sätt. Jag passar nog perfekt för detta yrke.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Isak Lundgren och är född 1999. Isak är uppväxt i en liten by med sin mamma, pappa och hunden Svea. Isaks pappa var arbetslös medans hans mamma jobbade dag in och dag ut 6 dagar i veckan. Han fick riktigt bra relation med sin pappa när hans mamma jobbade eftersom att pappa och Isak satt hemma då, men så var inte ''slutsituationen''. Det var alltid Isak som fick gå ut med hunden eftersom att sin pappa ej brydde sig och började dricka alkohol. En dag när Isaks mamma kom hem sa han till sin mamma att pappa har börjat dricka mycket. Så mamma, Isak och Svea flyttade in till en stor stad eftersom att hans pappa ej kunde sluta dricka. När Isak vart äldre började han tjäna pengar på att sälja droger inne i stor staden, men det vet ej hans mamma om. Han tjänade riktigt mycket pengar på det så han slutade upp med det då han hade tjänat nog med pengar. Några månader efter flyttade han till ett villaområde i samma storstad, då han började få intresset för bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 2-10 timmar per dag, bror på när jag slutar på skolan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Jag skulle fortsätta på unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka