- Meddelanden
- 118
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999607162/
Ditt Hex-ID: Pizzapojken
Vad är din discord tagg? Stompen#1638
Vem var det som bannade dig? ~Frida.
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Frida. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det valde att banna mig för att jag slog min kompis som körde över mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis skulle hämta mig och då började han gasa så han körde över mig när jag skulle hoppa på hans moped. då slog jag honom och han slog mig och sedan blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite både och eftersom att om det hade varit i verkligheten hade jag slått min kompis men det kanske man inte ska göra ändå.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jar blivit felaktigt bannad en gång och felaktigt bannade enu en gång men då blev den ändå inte överklagad. dsedan blev jag banad för att jag körde en bil på en kulle/inte brant berg och blev bannad för powergaming. det jag har lärt från mina tidigare bans är att man måste vara nogran med att inte råkar överskrida verklighet.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade vel inte kunnat slått min kompis men när det då känndes naturligt för mig så kanske det inte såg naturligt ut för den som bannade oss eftersom att hon inte viste att det var på skämt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alla ser på allt samma sätt eftersom att de inte alltid vet bakgrunden eller om det var på skoj. och att jag ska tänka på att inte slå mina kompisar även om det kanske känns naturligt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: Pizzapojken
Vad är din discord tagg? Stompen#1638
Vem var det som bannade dig? ~Frida.
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Frida. Återstår: 9 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det valde att banna mig för att jag slog min kompis som körde över mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis skulle hämta mig och då började han gasa så han körde över mig när jag skulle hoppa på hans moped. då slog jag honom och han slog mig och sedan blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite både och eftersom att om det hade varit i verkligheten hade jag slått min kompis men det kanske man inte ska göra ändå.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jar blivit felaktigt bannad en gång och felaktigt bannade enu en gång men då blev den ändå inte överklagad. dsedan blev jag banad för att jag körde en bil på en kulle/inte brant berg och blev bannad för powergaming. det jag har lärt från mina tidigare bans är att man måste vara nogran med att inte råkar överskrida verklighet.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade vel inte kunnat slått min kompis men när det då känndes naturligt för mig så kanske det inte såg naturligt ut för den som bannade oss eftersom att hon inte viste att det var på skämt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alla ser på allt samma sätt eftersom att de inte alltid vet bakgrunden eller om det var på skoj. och att jag ska tänka på att inte slå mina kompisar även om det kanske känns naturligt
Har du läst våra regler? Ja