- Meddelanden
- 118
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999607162/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pizzapojken
Vad är din discord tagg? Stompen#1638
Vem var det som bannade dig? ~Patrik_
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming ~Patrik_. Återstår: 6 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att jag körde upp en m2:a vid stigen vid weed farmen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde upp min bil längst stigen vid weed farmen och blev beskjuten av ett gäng. dog till en pistol och sedan voltade bilen ner för berget. sedan blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig då det skulle gå att göra det med en "vanlig" bil i verkliga livet. för stigen var bred och inte brant över huvud taget. jag är också ganska ny och då jag inte för stod att det klassades som Power gaming när jag ansåg att det skulle gå i verkligheten.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och rdm. Min ban för sunt förnuft blev överklagad då jag inte gjorde något fel. Medans min rdm nekades även om personen försökte råna mig och min kompis. det jag har lärt mig är att mina tidigare banns har varigt felaktiga så det har inte lärt mig så mycket.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat tänka en extra gång om det skulle kunna gå att göra i verkligheten. men jag tycker då att det är svårt att bedöma. men jag bedömde då att det skulle gå i verkligheten då jag själv har kört upp för backar brantare (av det jag kunde bedöma i spelet) än denna i sämre bilar.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ja måste tänka en extra gång innan jag utför det jag hade tänkt att göra om det skulle gå att göra i verkligheten.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pizzapojken
Vad är din discord tagg? Stompen#1638
Vem var det som bannade dig? ~Patrik_
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming ~Patrik_. Återstår: 6 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig för att jag körde upp en m2:a vid stigen vid weed farmen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde upp min bil längst stigen vid weed farmen och blev beskjuten av ett gäng. dog till en pistol och sedan voltade bilen ner för berget. sedan blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig då det skulle gå att göra det med en "vanlig" bil i verkliga livet. för stigen var bred och inte brant över huvud taget. jag är också ganska ny och då jag inte för stod att det klassades som Power gaming när jag ansåg att det skulle gå i verkligheten.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och rdm. Min ban för sunt förnuft blev överklagad då jag inte gjorde något fel. Medans min rdm nekades även om personen försökte råna mig och min kompis. det jag har lärt mig är att mina tidigare banns har varigt felaktiga så det har inte lärt mig så mycket.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat tänka en extra gång om det skulle kunna gå att göra i verkligheten. men jag tycker då att det är svårt att bedöma. men jag bedömde då att det skulle gå i verkligheten då jag själv har kört upp för backar brantare (av det jag kunde bedöma i spelet) än denna i sämre bilar.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ja måste tänka en extra gång innan jag utför det jag hade tänkt att göra om det skulle gå att göra i verkligheten.
Har du läst våra regler? Ja