Nekad Isackillen | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isackillen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800193538

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Larsson

Vad är ditt discord namn? Isackillen#0366

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Erik Nyström är en kille på 22 år som kommer från en fattig familj, flyttat hemifrån vid 17 års ålder eftersom att han blev slagen och mådde inte bra där hemma. Han är ute med sina kompisar och sin kusin. Han gillar att jobba hårt och åka motorcykel och bil. Han är för det mesta glad men kan bli rätt arg, och blir inte lätt uppretad. Gillar Volvo och har inget emot något bilmärke. Spenderar mycket tid med sin kusin men även mycket själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill rpa bra, seriöst och spendera mycket tid på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har letat efter en bra server att rpa på och nu tror jag att jag har hittat den jag letat efter, min kusin och kompisar spelar på den och då blev jag glad över det också.

Hur hittade du Unive? Jag satt och letade efter bra rp servrar också hittade jag en som jag hade kunnat spendera mycket tid på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med mina kompisar och kusiner och ha en bra tid när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela mycket och att jobba som polis eller annan tjänst för staten. Ha roligt och sådant.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är den ända servern men jag har erfarenhet från Forza Horizon 4 roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka