Accepterad is-ka-H | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad är din discord tagg? tffp clapz

Vem var det som bannade dig? An1ss68an

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-19 161900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att det såg ut som metagaming när jag tog upp mobilen medan jag var död. Även om jag inte använde den för att få någon fördel eller bryta mot RP, så förstår jag att det kan uppfattas som att jag inte följde reglerna. Det var inte min avsikt att göra fel, men jag förstår varför de tog det beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och körde runt sedan såg jag en bil som jag kännde igen jätte mycke jg körde till bilen men bilen ville inte stanna för den visste att vi 2 har krig så jag satt och jaga bilen och vi båda visste att vi har krig med varandra men sedan så kör den bilen in i deras gäng hus och de där är inte tillåtet så jag klippar det och ska skicka en /help men sedan så går nån ut från deras gänghus och skjuter mig och då jag blev träffad men om vi ska tänka rp nivå så blev jag träffad men jag dog inte allså jag höll på att blöda ut så jag tog upp lurren och skicka prio till mina grabbar och sedan la jag ner lurren för jag visste att då har jag svimmat. Men jag fattar inte hur jag blev bannad när han körde till gänghuset de är det som gör mig mest förvånad jag trodde han skulle åka på den eller få en varning men sedan får jag en ban utan varning utan någonting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad för att jag tog upp mobilen (lurren) när jag var död, och jag förstår varför det kan tolkas fel. Men jag vill bara förklara att jag inte använde den för att metagamea eller få någon orättvis fördel – jag tog bara upp den medan jag låg och väntade, typ som en vana.

Jag förstår att det kan bryta mot reglerna, men det var inte med någon dålig avsikt. Om det här räknas som ett regelbrott så tar jag på mig det, men jag skulle uppskatta om ni kunde se det som ett misstag snarare än något med flit.

Tack för att ni tar er tid att kolla på det här!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för clogg men det var en felaktig ban och jag blev unbannad och fick tbx mina roller och allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att ta upp mobilen helt när jag var död, även om det inte var för att metagamea. Jag borde ha tänkt på att det kan se fel ut för andra och att det kan bryta mot serverns regler. I framtiden kommer jag bara vänta utan att röra mobilen eller något annat som kan misstolkas. Jag har lärt mig av det här och kommer vara mer försiktig framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig att även små saker kan tolkas som regelbrott, även om man inte har någon dålig avsikt. Jag har förstått att man måste vara extra noga med hur man beter sig, speciellt i situationer som när man är död i spelet. I framtiden kommer jag att vara mer uppmärksam och helt undvika att använda mobilen eller göra något som kan misstolkas. Det här var en ögonöppnare och jag vill bara kunna spela vidare utan att göra om samma misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fårstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka